FOLLOWER

Sunday



Heyy , Soryy sebab dah lama tak update blog ini . Eshh , baru 1 hari je saya tak update semua orang tnye 'Bila nak update blog ?' ! Terharuu gileee ==' haha . Urmm , About aku dengan Capital F dah okeyy . Akhirnya aku mengalah juga pujuk si gedikk tuyy heee . Sumpahh aku rindu gile dengan die time tak contact sah-kan baru sehari aku tak sms dah macam beruk dalam sangkar tak reti duduk diam . Sayang jugak aku kat die kan , BOLEY laa driy tak adee haha . Driy saat nie aku cuba nak control ego aku , yelah disebabkan EGO aku tulah aku gaduh dengan si GEMUk aku tuyy . Nasib baik laa die okeyy time aku mintak maaf tuy tapy aku nak EGOk jugaaakk mase tuy ! Jahat kan akuu ? heee . Korang , susah kan kita nak criy orang yang betul-betul sayangkan kita ? Susah kann sekarang . Kadang-kadang dah ade depan mata tapy kita pulak tak hargai diee . Oleh itu , lebih baik kita sayang orang yang sayang kat kita driy pada kita sayang dengan orang yang tak sayangkan kita . Itu lagy baguskann . 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam