FOLLOWER

Friday



1/4/2011 

Entah nape aku rase sedih yang teramat hari nie , sahkan tak ade apa-apa pun yang berlaku . Aku terlalu merindui seseorang sampai aku badmood yang teramat . Ergggghh , SUMPAH tak suke perasaan macam niee . Apa aku nak buat nie kawan-kawan ? aku perlukan kawan-kawan lama aku untuk happykan aku balik . Untuk pengetahuan korang , semalam ade seorang minah nie mintakk couple dengan aku , die shakap 'saya dah lame suka kan awak' aku terus tak reply mesage diee . Banyak kali die call dan text aku tapy satu apa pun aku tak reply sebab aku tak nak die menaruh lagy . Aku dah cakap banyak kali dah yang aku tak akan terima sapa-sapa sampai aku betul-betul dah bersedia . Aku dah serik dipermaenkan laaa , aku manusia biasa yang kadang-kadang rase sakit , rase happy . Aku nak juga rase orang hargai aku , sayangkan aku . Aku dah cukup saket bila orang yang aku sayang dulu permaenkan aku maty-maty , dengan muka tak bersalah die maki-maki aku konon-nya aku tak pernah jage haty diee . Memang shitkan dapat perempuan macam niee . Sekarang susah sangat aku nak cariy perempuan yang boley jage haty aku , kadang-kadang aku jumpe tapy aku pulak yang tak yakin yang aku boley bahagiakan die . Yelahh , sape laa aku ? Aku dah janji dengan diriy aku yang tak akan menanges sebab perempuan . Sekarang aku nak bgy tumpuan sepenuhnya dalam stdy aku . Aku rase itu lagy penting driy segala-gala nyaa . 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam