FOLLOWER

Thursday



14/4/2011

Awww Awwww aku sekarang dahh JATUH CINTAA . OMG , Seriusly aku rasa kelakar sangat sebab aku berani sungguh semalam haha . Korang nak tahu apa ceritaa nyaa mehh sniyy dekat skittt yeee :P Macam nieee actualy aku kenal dengan diee kat facebook sahajaa then semalam aku jumpe diee satu tempatt yang ceq tak boley bgy tahu bak kata siti nurhaliza biar larhh rahsiaa yoppp :P  Dalam muka yang tak malu aku tegur diee 'Hai Awak' Die senyum (malu-malu pulak ) haha Borak punya borak aku mintak number handphone ingat kan tak dapat akhirnyaa dapat jugakkk . Yahooo happy sungguh ceq nohhh malam semalam  :P Sampai jee rumah aku text dengan diee sampai nak habis larh kredit aku dibuat-nyaaa HAHA . Korang nak tahu kenape aku JATUH CINTA sama diee ? Mehh sniyy ceq bgy tahuu korangg , die seorang yang comely , ayu , lemah lembut , selalu senyum , best sngat kawan dengan diee , dan macam-macam lagy yang ade kat diee . Bak kata mak aku boley Buat Calon Bini heee . Sebernarnyaa aku tak nak pun couple-couple niee sebab penatt larhh nak couple buat mase sekarang niee . PENAT korangg tahuuu , Uhhh aku jady kawan teman tapi mesra pun cukup kann . Dahlarh semalam first time sms kat handphone dah panggil sayang-sayang awww awww tergodaa japp tiba-tibaa . Mengedik sungguhh nohhhh :P Yang tak boley blaa diee cakap aku sweet mase mintak number diee . Die tak pikir pulak macam mane aku nak cover punyaa baik mukaa aku time nak mintakk tuyy . Yelahh takut tak bgy kann aku yang maluu kat situu dah lah member diee ade jee kat situuu buat semakk jeee haha . Bulan 5 niee aku nak hangout samee diee hayooo nty ceq upload bnyak-bnyak picture kita orang okayy biar virus komputer niee haha . Dah habis dahh cerita akuu , cukup-cukup larh yerr nty aku storymorry lagy kat siniy okayy .

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam