FOLLOWER

Thursday



Miss Someone :(

Dah bapa hari dah aku tak tegur die after kita orang clash . Bohsan gakk larh after tak borak-borak dengan diee , Kacau-kacau diee kat dalam kelas . Uhhh korang nak tahu sekarang diee ade someone yang boley buat die happy sangat kat dalam kelas iaitu ARIFF SULAIMAN . Mamat niee kelas sebelah sebernanryaa tapi menyemak masuk kelas aku jee haha Jahat kan aku niee . Firstly agak jelous larh tengok dorang rapat tapy lama-lama aku boley terima takdir yang kita orang hanya kawan sahaja . Aku sedar aku perlu kawan seperti diee untuk happykan aku seperti biasa yelahh kalo korang perasaan mase aku rapat dengan diee aku tak saket apa-apa tapy after aku tak kawan dengan diee mcam-mcam datang kann . Pelik-pelik betul haisshhhh . Tapi nak buat macam manee dah nasib badan kene macam tuy kan haha . Terimaa jelah keadaan yang aku memang nak kene sakitt :( Hari ini baru first time aku text diee after gaduh hari tuyy . Itu pun sebab nak tnye pasal something pastu die bgy respon baikk punyaa aku pun okayy jelahhh kann tak kan nak buat tahi anjing pulakkk time tuy haha . Dan sekarang diee dah ade BOYFRIENDS baruu . Bf diee sekarang niee aku tak berapa suka sangat sebab aku ANTI gilee dengan diee sebab budak niee bajet bagus larhh ! Tolong larh jangan jady ayam kampung masuk bandar larhh okayyy ! Kau sedar kau tuy budak bawah fom FAHAm budak kecikk ? haha panas japp tiba-tibaaa . Apa-apa pun aku happy sebab dah ade someone yang boley ganti kan aku :) Die sekarang pun dah mula sayang kan mamat tuy kann . Soo terus kann yee GEMUK haha :) Esokk sape larhh nak bawak buku science aku trun erkkk ? Dah tak ade sape dahh nak bawak , yelahh maid aku dah jarang tegur dengan aku dalam kelas . Sumpah aku jahatkan panggil die maid haha jangan marah okayyy gurau-gurau jee mahhh senyum skitt haha :) Pasal esokk gak aku agak fobia larhh takut kene macam hari tuyy , harap-harap larhh tak kene dahhhh ! Aminnn ......


Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam