FOLLOWER

Wednesday


13/4/2011


Happy Hapyy sangat hari ini sebab saya dah sehattt heee . Lagyy pun ramai kawan-kawan yang buat aku ketawa hari ini sukasukaa ! Tambah-tambah dapat cokelatt free kann mesty larhh sehattt thanks kepada akak mimi sebab bgy cokelat . Uhuuu , esokkww saya takk sekolahhh yeahhh boley tidor sampai pulul berapaa saya nakkk kannn . Tak ade sape nak kacau saya esowkkk . About oral aku tak sediakan apa-apa lagyy arhh tak tahu aku nak mencarut apa kat depan ntyy heee . Cikgu Juliana kalo saya tak nak buat boleyyy ? HAHA boleyy blaaa kan kalo tak nak buattt mengedik tul aku niee kann :P haha . Ehh sejakk aku singlee niee  ramai pulak nak kawan dengan aku time aku berpunyaa tak pulakkk haha . Kepada si GEMUk semogaa happy di samping si diaaa heee :) Urmm lagy satu aku bukan seorang yang penyombong yeee , try larhh tegur akuu mesty aku layan punyaa maaaa :) tak tahu nak tulis apaa lagyy maaaa okeyy larh nak tidoo sebab penattt sngat melayan si capital A saya nieee haha :) byebyee

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam