FOLLOWER

Tuesday


12/4/2011

Mulai hari ini saya mahu jage kesihatan sebab saya dah tak larat nak pergi hospital . Korang tahu macam azap aku pegy sane , cucuk sini cucuk sane ! Perhhh sakett baiii ,sampai skunk tak hilang lagy saket tahuu ! Berkaitan dengan sesak nafas saya tuy actualy tak teruk mane cuma saya kene control nafas saya jika berlaku apa-apa yang boley buat saya cemas , penat , strees dan sebagai nyaa . Tady aku teruk mybe sebab aku terlalu cemas dengan keadaan aku . Doktor cakap kalo apa-apa tarik perlahan-lahan , tapi tady dah tarik perlahan-lahan ase macam tak selesa sangat sebab macam tak ade oksigen yang masuk . Dan jangan buat kerja apa ketika sesak nafas berlaku ecehhh HAHA . Apa-apa pun alhamdulilah sebab aku dah okeyy . Aku harap kesihatan aku aku kembali normal AMIN :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam