FOLLOWER

Wednesday


Awak, sedar tak masuk malam nie dah cukup 2 tahun kita kenal. Saya rasa bertuah sangat dapat mengenali awak. Dari hari ke hari kita menjadi semakin rapat. Dulu saya pernah mencintai dan menyayangi awak, begitu juga dengan sekarang saya tak pernah jemu untuk mencintai dah menyayangi awak.

Awak, kalau awak nak tahu saya akan tersenyum kalau teringat dekat awak. 
Awak, kalau awak nak tahu saya selalu akan tengok gambar awak dekat wallpaper fond saya.
Awak, kalau awak nak tahu saya akan selalu terpikir pasal awak.
Awak, kalau awak nak tahu saya sangat merindui awak.
Awak, kalau awak nak tahu yang saya bahagia sangat dengan awak.
Awak, kalau awak nak tahu yang awak adalah wanita yang kedua yang saya paling sayang selepas ibu saya.

Saya rasa dah nak dekat sebulan kita tak contact antara satu sama lain. Yeah maybe sebab awak dan saya busy buat persiapan untuk SPM yang berapa bulan je lagi. Kadang kadang saya nak call awak tapi saya takut menganggu awak. Saya terlalu rindu kan awak. Walaupun kita tak pernah berjumpa tapi bagi saya itulah yang buat saya terlalu merindui awak. Awakk macam macam dugaan datang dekat saya. Saya nak berkongsi dengan awak tapi entahlah susah untuk saya tekan butang hijau di telefon saya untuk call awak. Awak jaga diri awak elok elok. Jage kesihatan awak. Kalau ade masa terluang saya telefon awak nanti ye. Bye awak. Imissyoumorefyqaandailoveyousomuch :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam