FOLLOWER

Friday

Sekarang kau dah berpunya right? Oh great aku harap kau happy dengan die. Aku yakin die boleh bahagiakan kau sebab dari apa yang kau tulis aku nampak kau happy sangat. Tipu kalau aku cakap aku tak jelous, kecewa bila tengok apa yang die dan kau tulis. Tapy aku tak boleh nak buat apa sebab kau berhak nak pilih siapa. So lepas nie aku tak akan buat lagy bende nie setiap hari <:
  • Tengok muka kau dekat fond aku setiap kali sebelum aku nak tido dan selepas bangun tido
  • Takade dah bulan yang bersinar
  • Takade dah orang nak paksa aku makan
  • Takade dah orang  nak paksa aku makan ubat
  • Aku dah tak dengar 'lepas tu' keluar dari mulut kau
  • Tengok profile kau stiap kali buka facebook
Kalau aku senarai-kan memang panjang entry nie, uhm tapy takapalah aku harap kita still kawan. 

Tahun nie banyak mengajar aku tentang semua perkara, kepercayaan aku terhadap perempuan sekarang dah takade. Aku sering terluka dengan apa yang aku rase. Cukuplah dengan apa yang berlaku tahun nie.



Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam