FOLLOWER

Thursday

Assalamualaikum semua. Hari ini adalah hari jumaat yang terakhir sebelum berlabuhnya tirai 2011. Banyak kenangan dan perkara yang berlaku pada tahun nie. Kenangan yang tidak akan dilupakan didalam ingatan. Tahun depan adalah tahun penentu masa depan aku. Aku berazam untuk belajar bersungguh-sungguh untuk mengejar cita-cita-ku sebagai Medical Assitant (AMIN).

  • Nie-lah kawan-kawan aku yang rapat time 2011. Err serius sedeh sangat sebab nty tinggal 3 orang je sebab yang lagy 3 dah habis sekolah. Kalau korang nak tahu nie-lah orang kuat pengawas #Cikgu mesty cari kitaorang kalau apa-apa :) 
  • Yang nie pulak budak budak kelas aku yang aku rase first time dapat budak budak kelas yang selalu hang bersama. Kita orang buka puasa ramai-ramai and whateverlahh kadang kadang macam rombongan cik kiah je haha :)

Actualy banyak kenangan aku macam first time aku masuk pertandingan menari tradisional, jadi PBSM time sukan #serius penat, dari awal tahun sampai hujung tahun jadi pengawas pagar tak pernah tukar, dan macam-macam lagy. Nak cerita semua memang tak dapat ahh penat pulak aku nak menaip. Tapy apa yang penting segala kegagalan pada tahun nie aku amik sebagai iktibar dan aku akan berusaha bersungguh-sungguh. 2011 kata pergi 2012 kata mari :) SPM MENANTI!

2011 <-------------> 2012

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam