FOLLOWER

Wednesday


Hello guys , What's up? 
Best tak lagu blog aku niee Bhaaa, actualy aku tak minat langsung dengan najwa latif nie tapy bila aku dengar lagu niee berulang kali aku dengar haishh sedap pulak lagu diee kan :3 Oh okay bila sekolah nak start erk? SUMPAH bosan gilaa duduk rumah niee! Tahun depan aku dah SPM kan then says HELLO PLKN Ohh shit mesty hitam aku nanty #mintakmintak tak dapat AMIN :) Apaapa pun aku ade azam baru untuk tahun 2012 nie peace yaww (Y)

Semalam aku baru dapat topap RM 10.00 dari bapak kesayangan aku Haha jangan jelous lahh bro :(] Then malam semalam aku tak boleh tido then aku tak tahu nak call siapa haish bohsan mehh. Then aku call someone nie nama die SHAFIQA HARUN auw auw tulis nama die pun dah berdebar nie haha. Rindu gilaa nak dengar suara die yang comel dengan rindu nak dengar die berleter.  Tak siasia topap aku habis semalam apaapa pun lepas rindu aku dekat diee. Okay mesty korang tnye apa hubungan aku dengan Shafiqa Harun nie kan? Actualy kita orang tak couple pun sebenarnya cuma kita orang rapat. Meh aku story cerita sebenar okay :)

Aku kenal Shafiqa Harun nie dekat muka buku jee then kita orang makin lama makin rapat pastu apa lagu tukar nombor handphonelah kan. Contact punyaa contact terdetik pulak kat hati niee aahhh, aku kenal die dalam tahun niee jugaklah kalau tak silap , secara jujurnyaa lepas aku kenal hati budi die macam mane aku mula suka kan die honestly :) Then aku pun pikir macam mane nak amik hati minah niee, sebab die jual mahal susah nak ayat diee niee. Pada satu malam tuy aku pun terus terang jelah dengan die then die bagy jawapan yang aku rase semua lelaki taknak dengar bila die mengharap. Dah 4 kali aku cakap yang aku suka die and hope die boleh jadi milik aku tapy die tetap dengan jawapan die. Okay so aku tak pernah putus asa dan aku berusaha untuk curi hati diee smpai dapat. Then lagy buat aku yakin bila die cakap ,'manelah tahukan kalau satu hari nanty i terbuka hati nak terima orang tuy' Ohh hanya ALLAH jee tahu betapa bahagia nya aku time tuy. Aku yakin kalau ade jodoh tak kemana kan? lagy pun dari teman boleh menjadi cinta kan? Peace :)



Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam