FOLLOWER

Friday

Assalamualaikum

Peacee (Y) Korang apa khabar hari ini? Sehat ke tak berapa sehat kee kene jage kesihatan jugak okay :)
 Hari ini comel aku dah berumur 2 tahun dahh, haish cepat je mase berlalu kan? Semoga comel sehat sentiasa dan dipanjangkan umur AMIN!

Dah dua hari aku tak contact die dahh haish rinduNyaaa ceq kat diee noh! Agak agak die rindu tak kat aku? Huahuaa mestylah tak kan yelah siapa je aku nie nak die rindu kan? #ayat touching baik punyaa :3 Haish dari hari ke hari aku ketagih gilaa nak dengar lagu carta hati niee :)  

Malam semalam aku dapat mimpi yang paling happy pernah aku mimpi :D Nak tahu tak apaa? Esh sebok jee nak tahu en haha meyh sniy aku cerita okay.  Semalam aku mimpi aku kua dengan sidiaa tuylahh then tibatiba kita orang accident taw, time tuy kita orang baru balik tengok ombak rindu. Aku teruk gaklah tapy die hanya luka sikit jee. Apa yang aku mimpi die nanges sampai pengsan sebab terlalu risau pasal aku. Mase tuy muka aku teruk then aku cakap dengan die 'you still lagy nak kawen dengan i?' then die jawap 'walau apa pun terjadi dekat you i tetap akan jadi suri dalam hati you sayang'  haha macam macam lagylah aku mimpi, bangun bangun jee aku tengok gambar die yg comel tuy dekat screen handphone aku dengan senyuman yag lebar :) 

Haish sampai mimpi dah dibuatnyaa haha kelakar pun ade jugak bila teringat balik. Harap harap apa yang aku mimpi tuy jadi kenyataan :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam