FOLLOWER

Tuesday


Assalamualaikum semua, apa khabar hari ini? Okay kalau tak sehat macam biasa lah pegy mane kan kalau bukan pegy klinik . Owner sendiri tak sehat dalam berapa hari nie maybe sebab cuaca kowt, seriusly owner tak suka demam sebab kalau demam semestinya suku sakat demam mesty ade sekali iaitu selsema dan batuk (Y) Memang sakit sangat kalau batuk time demam niee sakit dada awoooo .

Semalam korang ade tengok bola? Alhamdulilah pasukan malaysia menang untuk kali ke-2. Sakit tekak aku menjerit semalam , tapy tak apa janji malaysia menang kan :D Actualy aku tak tahu nak update apa dohh , dah lame gilaa aku tak usik blog niee so tak tahu nak tulis and mencarut apa kat sniy . Dah sebulan aku tak update kan sampai seseorang niee tnye ...
She : Hey tak update blog ?
huaa dengan rase sungguh gembira sebab ade jugak yang sudi bace blog aku yang buruk and nothing pun kat sniy hanya story yang mengarut jee kan -.- Tahun depan aku dah nak SPM , cepat mase berlalu kan? Dulu sebok sangat nak habis sekolah cepat but sekarang dah nak habis lagy setahun jee sebok nak rindu time bersekolah #macam pelik je ayat aku :)  Shafiqa Harun aku rindu gila babi dohh dengan kau, haishh hanya ALLAH jee tahu betapa rinduNya aku kat kau :'( Okayy malas dah aku nak menaip kat sniy . Blaaaa -.-

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam