FOLLOWER

Wednesday



Hyeee Follower semuaa , sehat hari nieee ? Uhmm anyway hari niee aku tak berapa sehat larhh pulakk . Mase jawap exam tady aku punya hidung niee buat hal pulakk , timee tuy pulakk die nak selsema pastu tekak aku niee gatal jee then batukbatuk . OMG , saket apa pulakk aku kali niee erk ? esheshh asyik sakit jeee kann makan ubat tak nak HAHA (!) Uhmm about paper tady susah weyhh , nak pecah kepala aku jawap soalan tady . Soalan mathematics diee perhhhh aku cakap kau :p memang BEST larhh kan kalau fail kali nieee . Bahasa Inggeris pulakk boleyy larhh tapy mase summary satu apa pun aku tak tahu nak tulis apa . Blurr jeee tady korang tahu takkk -,- tady teacher dah ckp kalau sape yang fail siap sedia larhh kan :P haha habis larhh aku dan kawan sekelas ku . Esowk paper science 1 dan 2 pulakkk . Erhhh kenapa exam niee lama sngat ahhhh ! macam shitt jee korang tahu duduk dlam kelas diamdiam . Aku niee dah larhh kuat berjalan kan sana sniyy aku jalan . Ahh kesian kat mokk aku korang tahuu , diee dah clash ngan Bf diee kesiankesian diee kan , nak buat macam mane dah tak ade jodoh kan -.- terimaa jelah dengan haty yang redha :0 Lgy pun syuk kan ade , aku comform diee bolehh jagaa kau ntyy yeee . Setiap perpisahan ade hikmah disebalik nyaa okayyy . kau jage kesihatan kau sudahh tak pyah nak fikir sngat pasal mamat tuy . Kau tuy nak exam kan so relaks sudaaa . kalau kau nak luah kan apa-apa bgy tahu aku okayy gemukk :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam