FOLLOWER

Thursday



Hyeee Follower sekalian , today paper exam aku tady yelah science 1 dan 2 , sivik also . Perhh paper 2 susah kowttt nasib baek paper 1 senang . Sivik apaa lgy senang yang amat macam paper exam budak sekolah rendahh jeee . Esowk paper pendidikan Agama 1 dan 2 harapharap larhh senang kan . Tak sabar pulakk nak habis exam korang tahuu sebab aku rase mcam sah duduk dalam penjara dahhh . yelahh duduk jeee pastu diaaam jeee aku dah tak boleyy duduk diam kan . Uhmm korang nampak takk gambar kat atas tuyy ? Itu larhhh kain rentang yang aku story before nieee , cantekk takkk -,- . Mesty larhh cantek kan kau ingat senang kee nak buat ahhh susah okayyyy . Pastu nak mencari budak-budak untuk tanda tangan lagyy satu hal . Penatt nak mampuss pusing satu sekolahhh . Aku nak story apaa erkk malam nieee ? aku rase niee jeee kowt sebab aku tak tahu nak tulis apa dah nieee HAHA . Okayy larhhh , doa kan aku lulus exam esok :0 AMIN .

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam