FOLLOWER

Friday



Heyy Follower sekalian apa khabar semuaa ? Sehat kaa , kalau tak sehat pegy klinik sendiri bayar sendiri boleeehh ? HAHA Okayy today aku mahu story what happen , Korang nak tahu aku dapat backcup free free jeee ! Tak kenal tak apa kan then die shakap 'kalau ade orang criy gaduh or whatever dengan kau bgy tahu aku' OMG ! Haha lastlast aku baru kenal sapee , yelahh dah lama tak jumpee so dah jumpe balik mukaa dah laen . Uhmm thenn best jugakk larh tady kat sekolah sebab kawan-kawan aku semua jady gila gila hari nie okayy ! Macam SHIT jee smua peragai terutama aswad , aini dan azlin ! Gilagilaa je peragai semua ! haha korang memang best larhh ! Susah taw dapat kawan sporting mcam dorang tuy ! Pastu timee balik ade larhh 2 ekor mangkuk ayun niee ktuk apaa tahh , bilaa aku pandang dorang tahu pulakk diam kan ! Ehh dude kalau berani depandepan okayy ! Baru kau tahu melekat kee takk penumbuk aku niee kat mukaa kau yang tak seberapa hensem tuy ! Bak kata cikgu aku " kalau setakat muka hensem tapy kepala otak kosong tak payah larhhh' Fahm yee adeqadeq sekalian !

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam