FOLLOWER

Monday



Single Again =='


Single is better than couple ? Betul kee korangg , bagy aku larh itu yang paling betul sebab if kalo kita couple tapi tak ade perasaan apa-apa itu kira memaenkan perasaan orang kan ? OMG , korang nak tahu buat pertama kali nyaa dalam hidup saya selepas ibu saya melahirkan saya bercinta tanpa apa-apa perasaan . HAHA dapat bayangkan taakk ? mesti larhh tak kan sebab aku yang kene bukan korangg . Secara jujur nyaa dulu aku keliru dengan perasaan aku sendiri terhadap si-dia tuyy sama ada sayang sebagai sahabat atau kekasih . Banyak kali larhh aku cuba try sayangkan kau sebagai kekasih tapy tak dapat laarhh :( Maybee aku dah sayang kan kau sebagai sahabat baik aku tak lebih driy ituu . And maybe aku fobia kerana cukup di perguna olehh segolongan perempuan yang tak ade hati dan perasaan ! Dorang pikir dorang cantekk kee ? Tolong larhhh , haha emo japp tiba-tiba . Apa-apa pun kau nak cakap aku niee apa pun aku tak KISAH sebab aku rase ini yang terbaek dalam life akuu dan life kau . Urmm kau dah tak nak tegur akuu ? Ohh okayyy kalo itu yang kau nakk aku tak boley nak paksa-paksa kau untuk tegur akuu . If kalo nak tegur , tegur jelahh tak payah nak malu-malu kucing lagyy . Kau nak nanges pun , nanges laa sebab aku rela kau nanges sekarang dariy kau nanges ntyy . Uhh kau tak payah risau larh aku tak akan criy untuk couple dengan kau lagyy okayy . Kepada sesiapa yang nak die sebelum niee sila larh mengorat diee okayy hee sebab diee tak ade apa-apa lagy dengan aku walaupun sebagai sahabat . Okayy :) 



Happy and  Happy :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam