FOLLOWER

Sunday



Semalaman aku tak boleh tido , disebabkan satu mulut yang agak tak ade insurans laa aku tak boleh tido sebab sedih yang teramat tahu ! Semalam aku gaduh dengan abang angkat aku , teruk gak laa kita orang gaduh sampai nak lost contact . Aku tak tahu la napa aku sayang sangat dengan abang aku tuy . Mybe sebab die caring , kita orang selalu kongsi problem samesame . Aku suke dengar time die tengah mara , kelakar ! HAHA ! Nasib baik laa ade adela si K-NON tuy , die laa teman aku pagy semalam . Aku paksa die buat super saver sebab aku bohsan yang teramat . Lama gak laa aku caling-caling dengan minah ngok niew , tapy after bape lama tuy BF kesayangan die pulak call sebokk jee ! haha . Dah laa lepak kat luar rumah sorang-sorang dengan nyamuk nyee PERHHH , best gilaa laa weyh . Aku nie jenis sayangkan orangkan ? Eshesh , susahsusah !

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam