FOLLOWER

Monday



Kenapa la die menages lgy sebab aku ? Aku bukan tak nak tegur kau dalam kelas tdy , firts aku maen-maen jee then after satu bende yg berlaku aku terus tak ade mood nak tegur kau . Kau nak marah aku kat blog , marah laaa . Janji kau puas kan ? Aku tak pernah cakap pun aku buang kau , kalo betul la aku buang kau tak akan la aku letak lgy gmbar kau dekat blog aku , dlm fond aku ? Kau pun nak jdy orang laen yang cepat nak tafsir aku kan , GOOD sngat laaa ! aku sukaa sukaa sangat . Aku baek dengan hadirah pun kau nak marah then tuduh aku bukan-bukan . Salah ke aku nak kawan balik dengan diee ? TAK KAN ? Okayylaa kalo macam tuy aku tak payah kawan dengan sapesape kan , senang citer ! tak ade la kau saket haty . Aku je kene jage haty orang kan , tpy pernah orang nak jage haty aku selama niee . Kepada capital F tuy , kau tuy dah ade pakwe faham ? Aku tak boley laa kalo lepak sngat dengan kau . Sebab aku JELEZ tahuu ? Aku boley buat macam biasa tpy aku sendiri tak boley tipu driy aku yang aku saket haty . Mybe nie balasan aku buat kau dulu kan . 'skunk kau da berubah kan . skelip mata kau berubah weyhh . ak ta sangka sngad auw . kau buley lyan ak cmni . kau mmunk saje saked kan hati ak . kau pngl hadira kuat-kuat tadi kan . ingt ak pekak kew hah . mintak num dye . so skunk kau kawan ngn dye blek . n LUPE kan ak laa kan . FINE . tengs laa . bgos kau tnjuk EGO kau uhh . pew kau buad kard ak pown , ak still buley snyum . SUHAILA jee paam ak tadi . tengs sue . kau buley saba kan ak waktu ak na nnges sal dye buad kali kedua . ak terima pew dye buad at ak arini . ak pown tatawu , pew sala ak lagi . smpay dye benci na pandang sebelah mata pown at ak . mybe btol pew ak rase sblum ny . ak ta layak KAWAN ngn kau :( ' kau kenal kan ayat niee ? kenal kannn ! Betapa saketnyee haty aku bace kau tahu !

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam