FOLLOWER

Tuesday


Pertemuan antara kau dan aku membawa seribu satu rahmat dalam hidupku . 
Kau bagaikan cahaya yang menerangi hidupku . 
Namun benar kata pepatah ...... langit tak selalunya cerah .
 Bahagia yang ku sangka berakhir dengan sebuah ikatan tiba-tiba musnah di tengah jalan .
 Bukan niatku untuk mengungkit kisah lalu . 
Namun ia cukup pedih untuk aku telah .
 Cinta itu terus membekas dalam hatiku . 
Telalu sukar untuk aku terima kecuranganmu kerana kau terlalu baik untuk aku .
 Tetapi , semuanya hanya lakonan semata-mata .
 Kenapa kau terlalu kejam ?


Aku masih ingat lagi akan janjimu padaku . 
Ternyata , semua itu hanyalah omongan kosong . 
Hubungan yang sekian lama aku pertahankan , akhirnya hancur dilanda badai .
 Perubahan yang mendadak membuat hatiku remuk .


Kini semuanya terus berlalu dan tidak mungkin akan berulang kedua kalinya .
 Walaupun hatiku terasa kehilanganmu di saat kau sudah ada penganti , 
aku pasrah dengan takdir-Nya .
 Percayalah ingatanku padamu tidak akan pernah padam buat selamanya
 kerana engkaulah wanita yang paling aku cintai selepas IBUKU :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam