FOLLOWER

Monday

                        Say H to E to L to L to O and Assalamualaikum kepada semua yang sudi bace entry aku kali ini. Oh sudah lama aku tak update ini blogg. Banyak perubahan rupanya blogger nie kan. Now cuti sekolah pun dah start right? DAMN! aku bohsaan gilaa duduk rumah, aku tak tahu nak buat apaaa. Kadang-kadang aku rase pelik sekejap sebab aku rajin semacam bace buku-buku rujukan and buat latihan yang my mom beli, haha well tahun niekan aku nak SPM so kene hardstudy sikit. Actualy kadang kadang aku rasa M A L A S gilaaa nak study sebab rasa bosan tengok buku rujukan yang tak berapa nak menarik tu. Tapi lepas Exam Pertengahan Tahun hari tu aku rasa macam aku dah banyak gilaa ketinggalan yelah aku mengaku yang aku banyak main-main dan dalam masa yang sama aku lebihkan aktiviti koko dari study, yeah memang aktiviti koko tu penting tapi kalau akademik tak G O O D pun tak guna jugak right? Oh yeah pasal RC aku tak siap apa lagy nie :( Risau gilaaa weyhh, aku tak ade idea nak buat projek macam mane, nak cari kayu kat mana? Errrh tension gilaa bila dipikirkan balik. Dulu memang aku pernah mengaku kalah tak nak teruskan rc nie tapi bila kau pikirkan balik, kalau sekarang time skolah aku dah cepat mengalah nanti kalau dah masuk U lagy banyak keje yang aku kene buat sendiri right? So aku buat keputusan nak teruskan jugak. Ya allah, aku harap sangat aku boleh siapkan artifak sebelum naik cuti nie. Cakap pasal folio rc tiba-tiba aku teringat folio account tingkatan 5 yang aku tak usik satu apa pun. Actualy bukan aku taknak buat tapi kadang kadang aku blur then sampai aku takade mood nak buat. Cikgu aku ade buat kelas tambahan cuti sekolah nie untuk siapkan folio tapi aku nak naik apa doh, sini bas, taxi ke or whatever pengangkutan awam langsung tak lalu kawasan perumahan aku then kalau sekolah aku dekat takapa ini jauh so nampaknya aku kene buat sendirilah kan. Aku harap sangat aku dapat siapkan kedua dua nya dalam 2 minggu cuti nie jugak. AMIN :) 

*TakeANote
-Jangan cepat mengaku kalah dengan situasi dan cabaran yang datang. Senyum dan cakap dalam hati yang anda boleh. percayalah satu semangat akan datang dalam diri anda :)



Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam