FOLLOWER

Thursday



SEDIHMU SEDIHKU JUA .....

Ku tahu kau sedih 
Ku tahu hatimu juga sakit
Namun bukan aku sengaja
Aku terpaksa buat begitu
Kerana orang tuamu tak merestui kita
Hanya kau yang aku sayang 
Hanya kau yang aku cinta 
Bukan aku bahagia dengan jalan yang aku pilih ini
Ku menghindarimu kerana orang tua mu menjodohkan dirimu dengan yang lain
Sakit juga hati ku ini
Akan ku cuba mencari jalan yang terbaik 
Tabahkan hatimu agar kedua orang tuaMu
Mengerti jalinan cinta kita
Semoga satu hari nanti
Orang tuaMu ikhlas merestui kita


Okayy dah bace entry kat atas niee ? Actualy bende tuy tak ade kene mengene pun dengan owner . Sahaja nak kongsi dengan korang , owner yakin ade jee yang mengalami situasi niee kan ? Sabar lahh , kita kene yakin dengan kententuan ALLAH . Mencinta tak semestinya kita memilik sidia . Lepaskan lah die demi kebahagian , percayalah kita akan bahagia atas kebahagian die . Restu ibu bapa amat penting dalam setiap perhubangan . Tiada ibubapa yang inginkan anak die hidup dalam penderitaan . 



Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam