FOLLOWER

Friday


SALAHKAH LELAKI MENANGIS ? 

Heyy heyyy apa khabar ? Hari ini owner nak kongsi dengan korang pasal entry 'Salahkan Lelaki Menangis' . Mungkin bagy korang tak marcho lah menangis kan ? Especially pasal cinta right ! 

Ada tak lelaki yang sanggup menangis sebab terlalu kecewa dalam percintaan yang dipupuk hancur di pertengahan jalan ? Mesty lahh ade kan mane boleh tak ade sebab lelaki pun ade perasaan jugak . Apa yang diidamkan segalanya musnah , kalau dulu saat bercinta , indah berkasih sayang tapi sekian lama , kasih tak kemana indah entah kemana . Cinta makin pudar dan penyelesaian hubungan putus dipertengahan . Kerana terlalu kecewa lelaki pun menangis . Tapy lelaki nie bukan nya jenis suka menunjuk kalau soal emosi macam ni . Sangat pandai dalam mengawal apa yang terpendam , bermain dengan situasi kerana egonya lelaki amatlah tinggi .

Tapi percaya lah kerana lelaki juga adalah manusia biasa yang mempunyai perasaan . Lelaki mempunyai perasaan segala , semestinya akan lemah jika hati benar benar 'chenta' dan ikhlas dalam sesuatu hubungan tu . Kalau di situasi di tempat perempuan sekalipun , sama ajer akan sama kecewa dan menangis . Lelaki jugak macam tuy , tak kira la walau berketul ketul badanya , tak kira seganas mana peragainya dalam hati tetap ade perasaan kecewa dalam diri .......

Sekalipun tak tunjuk secara berdepan perasaan kecewa dan menangis itu pada yang melihat , tapi percaya lah lelaki akan menangis bila diri dikhianati . Secebis rase kesal itu yang membuatkan diri akan menangis mengenang pada apa yang telah terjadi :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam