FOLLOWER

Tuesday


Heyy kawan kawan dan cinta cinta owner sekalian ? Apa khabar hari ini kalau sehat alhamdulilah kalau takkk pegy klink yang berdekatan . Ohh today owner nak mengumpat sikit bolehh ? Kepada pembaca yang disayangi jangan nak terasa sangat apaa yang owner tulis okayy . Owner khas kepada mamat dan minah yang over limit  :)

  • Wow kau perempuan yang paling H E B A T dohh penah aku jumpaa selama aku hidup nieee . Kau tahu tak kenapee sebab kau niee suka tukar jantan kau tahu ? Kau ingat dengan muka kau yang lawa tuy kau BAGUS lahh ? WTF okayyy jangan nak perasaan sangat lahhh kan . Kau buat member aku macam macam kan ? Mase first couple bukan main gedik kau dengan member aku . Lepas nampak jantan lain bukan main senang kau cakap 'kita break i'm sorry' wahwahh kau pikir member aku tak ade perasaan ? Ehh kau bace sniy erk dan simpan dalam memori bahawa kau tak akan lepas begitu sahaja lepas apa yang kau dah buat dengan member aku . Ohh lupaa cakap dengan jantan kau supaya HORMAT orang boleh ? jangan nak malukan orang sesuka hati bapak die :)
  • Kenape lahh peragai kau macam nie kan ? Kau buat orang bolehhh tapy orang buat kau tak boleh ? Apa masalah kau sebernarnyaa ahhh S Y A I T A N ! Kau bergurau dengan orang bukan main over lagy kau kan , tapy kalau orang gurau over limit sikit dah naik hantu . Memang kau budak HOT tapy jangan nak over sangat lahhh . Aku tahu kalau dua orang tak nak kawan kau ade lagy beratur nak kawan dengan orang hensem macam kau kan ? Status kau 23orang likee kan #ehh kesah ? aku lagy banyak lah HAHA .

Wahwah puas pulak mengumpat hari ini :D Actualy dah lama nak tulis tapy malas jee sebab bulan puasa kan ? Tapy disebabkan minah dan jantan tuy over limit terpaksa lahhh berbuka bicara HAHA . Owner senang citer , kalau kau tak suka pegy D I E D , sikit pun owner tak kisah okayy ? Bagy yang senang berkawan dengan owner jangan risau I wiil be there for you . Memang dalam dunia niee ade pelbagai jenis peragai manusia kan ? Ade yang suka ade yang benci dengan kita ? tapy owner nasihat kan diri owner sendiri dan kawan kawan supaya berubah driy kesilapan :) ecehhh baik pulak aku malam nie kan ? dah terlanjur update niee korang rajin rajin lahh doakan owner boleh jawap exam PA esok okay ? 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam