FOLLOWER

Tuesday


Assalamualaikum semua ? Hari niee owner nak story pasal yang paling menyakitkan hati pada hari ini walaupun bulan puasa . Korang tahu takk ? sekarang niee ade orang lagy teruk driy binatang yang memekak dalam bas macam orang GILA ! Sumpah aku angin gilaa tady okayyy , yelahh driy sekolah smpai rumah aku memekak jeee tak berhenti berhenti then menjerit macam orang gilaa . Ehh batak sangat kee dengan suara kau tuy ! Owner fikir bulan puasa jee kalau tak memang kene maki hamun dah dalam bas tady . Actualy dorang sekolah menengah taww bukan nyaa sekolah rendah . If sekolah rendah boleh diterima lagy niee takkk batak macam budak budak baru lahir memekak jeee keje . Pastu heboh cakap orang tak puasa lahh apa lahhhh . Macam lahh kau puasa sangat kan , cakap orang tapy diri sendiri macam b*** kan ? 

Astagfirullah al'azim apa aku maki maki orang niee ? Tapy memang owner panas hati gilaa tady , nak marah tapy fikir bnyak kali kunk kalau marah comfrom ade keluar perkataan yang tak enak so diam jee lah then berdoa supaya cepat sampai umahhh . Hari niee hari kedua owner berpuasa pada bulan ramdhan tahun ini . Alhamdulilah dapat dilaksanankan dengan sempurna . Tekak niee tady agak haus lahh jugak sebab buat perbentangan bahasa melayu #komsas . Time dialog aku bukan main panjang kau tahu smpai tak larat dah aku nak bace . Tapy sebagai budak besar # ecehhh aku bace jelahh dan kuat kan semangat kan kalau tak comfrom aku dah makan minum balik rumah tady . Okayy lahh owner nak tido sebab esok sekolahhh . Byeee jangan lupa bangun sahur yee (:

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam