FOLLOWER

Thursday


Assalamualaikum kepada kawan kawan owner yang disayangi dan dirindui . Apa khabar kalian pada hari ini ?  Eh lagy berapa hari jee kan nak raya :/ tak sabar yop , tak sabar owner nak pakai baju raya yang ayah owner sponser hee korang adee ? Tahun nie kira first time lah baju semua samee jeee tak ada yang lain driy segi warna , dengan jenis kain samee lahh tak tipu gua cakap . Wahwah mesty meriah kan raya tahun nieee HAHA . Sejak hari ini owner rajin pulak nak main pantun kat status facebook . Agak agak kan tahun niee dapat duit raya lagy takk ? #mintak mintak lahh lebih :)

Ahh nampak gambar separuh kaki dengan kasut pink tuyy ? Sebernarnyaa tak ade kaitan langsung weyhh sahaja jee nak bgy gimik kan :D Tapy ade seorang mamat niee memang nak makan kasut agaknyaaa . Setiap kali datang sekolah mesty nampak mukaa diee lahhh . Rase macam nak sepak sepak jee mukaa die yang tak seberapa hensem tuy . Dahlah kau sebaris dengan kelas aku SUMPAH menyirap pulak aku tengk weyh lepas apa yang kau buat kat aku dulu . Nasib baik aku sabar sebab aku malas nak perbesarkan ceritaa kalau takk yop , pecah mukaa kau tak dapat nak rayakan HAHA :) 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam