FOLLOWER

Tuesday



Hyee youguys , dah 3 hari sayang aku tak angkat handphone mesage pun tak reply . Risau pulak aku di buat-Nya korang tahu tak . After die tidur rumah kawan die , die langsung dah tak nak angkat call or reply sms aku . Apa die dah lupa aku kat sini erkk ? Aku takut sangat kehilangan die untuk kali keberapa pun aku dah tahu nak cakap . Aku betul betul rindu kan die :'( last aku bermanja dengan die malam sabtu aku bergayut dengan die sampai pukul 1.30 pagy . Walaupun aku ngantok yang amat time tuy , tapy aku tahan gak sebab nak teman die . Lagy pun aku betul betul rindu nak dengar suara die yang comely . Aku happy sangat malam tuy korang tahu , lena jee aku tidur . Aku takut kalau die berubah hati jee nty , aku bukan nak tuduh die sebarangan tapy korang tahu jelah kalau die balik taiping macam mane . Ramai jantan jantan nak mengedik dengan die nty , macam hari tuy die citer ramai ex ex die mintak number handphone die balik . Perhh berbulu je kowt aku dengar , serius aku cakap kalau ade someone larh amik die driy aku memang aku criy sampai lobang cacing sekali pun . Kenape larh die tak angkat aku call erk ? Apa salah aku dan apa yang aku buat sampai die macam tuy sekali . Eshh aku nak mintak number celcom kat abang die tapy abng die tak online online pulak (!) Apa-apa pun aku tetap aku try call die setiap hari .

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam