FOLLOWER

Monday



Hyee Follower sekalian . Apa khabar anda hari ini , Sehat ? kalau tak sehat faham-faham larh yee :P Uhmm Today tak ade apa-apa yang berlaku sebab owner duduk kat rumah je yelahh sebab tak tahu nak pegy mane , nak lepak ngan sape kan (!) Lagy pun duet mane ade nak kua merayau HAHA owner nak simpan duet maa sebab nak beli handphone yang owner idamkan selaman nie . Nak tahu apaa punya jenama ? Tetttt mane boleh bagy tahu kan -.-

Dah 1 minggu 1 hari aku tak jumpe sayang aku kan :( Uhm rindu yang amat pulak kat die larhh . yelah nak jumpe susah sebab die kat taiping sekarang habis cuti naty baru balik sniy . OMG lame lagy kowt nak kene tunggu walaupun lagy 6 hari macam 1 tahun korang tahu tak . Apa larhh yang die buat sekarang kan , nak sms tak boleh sebab die tak ade kredit . Uhm kene larh sabar kan , kalau tak gaduh then off handphone dah susah aku nty HAHA . Kalau korang nak tahu sayang aku kalau merajuk susah nak pujuk taw sekarang . Aku pun tak tahu nape die suka sangat nak mengedik (!) haha tak apaa aku SUKA ! Okaay larh youall sekalian . Owner nak tengok tv byeebyee :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam