FOLLOWER

Tuesday



Wassup guysss , dah lame aku tak update blogger kan ecehh baru sehari tak update pun nak memekak kan aku niee HAHA . Soryy larhh sebab aku minggu niee terlalu busy dengan persiapan hari guru , exam lagyyy dan macam-mcam larhh . Sejak singlee niee tak tahu nak story apaa dahhh kat blogger nieee . Nak tulis pasal mokk tak ade story pulakk pasal diee yelahh kalau korang nak tahu diee sombong ngan aku sekarang taww orag dah bf macam tuyy larhh kan :P 

About yesterday , aku menanges kali kedua disebabkan satu bende yang aku dah lepas kan semalam . First timee aku maki diee dalam handphonee awawaw hebatt nyaaa aku :) HAHA , Alhamdulilah aku dah dapat terima apa yang berlaku sekarang kan . Tak semestinya orang yang couple ngan kitaa akan jady milik kitaa  so kene redha kalo tak ade jodohh =='  Sekarang niee aku nak beri tumpuan dalam exam jeee okayyy .

HAPPY BITRHDAY kepada kawan aku Hadhirah . Harii niee kitaa orang sambut befday diee kat mcd then lepak kat dataran . Penat jugakk larhh lepak ngan member aku malam niee kat dataran tapy bestt auuuuuwww . yelahh bukan senang nak criy member mcm tuy sekrang kan . Tapy yang aku geram nyaa janji pukul 8.00 tapy semua dtng kul 8.30 ohh shitt nyaa dorang kan . Siap semua macam mak datin jeeee , berbulu aku tunguu dorang kat mcd :) Uhh penat suungguh malam nieee , okayy larhh nak tido sebab esok saya sekolahh . Actualy tak nak pun datng sekolah but dissebabkan ade mesyuarat pengawas kene gak larhh pegyy :) Byeebyeee



Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam