FOLLOWER

Thursday



Heyy follower sekalian , Uhhh penatt sangat hari niee korang tahuu takkk . Yelahh dahlarhh pagy tady ade spockcek mengejut kat tapak perhimpunan banyak gakk aku raba budak-budak niee HAHA . Aku cuma dapat rampas rokok jee yang laen aku malas nakk spockcek penatt kowtt dahlarhh panas kann . Uhmm kesian pulakk kat budak-budak yang kene rampas handphone kan . Baik jugakkk aku niee kan HAHA :)

Hari niee jugakk aku pegy siap kan keje aku yang masih tidak siap lagyy okayy . Firstly aku siap kan baner untuk hari guru and thanks kepada cikgu syazreen sebab siap kan baner tuyy . Cantekk sangat cikgu buatt ==' Kreatif jugak cikgu sekolah aku niee rupanya HAHA . Tapy seriusly cantek , yang paling aku suka bunga WOW korang ingat senang nakk buat mengunakan freehand ? OMG , Satu sekolah aku pegy driy kelas kee kelas untuk mintakk tanda tangan budak-budak niee ahhh . Macam-macam larhh kan korang tulis kat atas baner tuy . But Thanks sebab tolong kami tady yeee semua :)

Kedua kita orang that mean aku dan kawan-kawan aku urus kan permainan untuk hari guru ntyy . Macam-macam game dah kita orang dah plan . So kepada cikgu-cikgu saya , sila larhh sertai okayy sebab nama korang dah memang ade pun HAHA :) Kesian cikgu-cikgu aku nty kan , tapy tak apa larhh sehari jee kan bukan setiap hari =='

Omg , Lagy bape hariy jee aku nak exam okayy , satu apa tak ulang kaji lagyy ! Uhh it's okayy larhh bende boleyy stell HAHA :) Okayy larhh penat pulak aku menaip kann so nak tido atas katil yang indah lagy cantek itu haha . Byebyee 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam