FOLLOWER

Monday




Heyy follower sekalian , today sngat memenat kan korang tahu takk ==' . Mehh sniy ceq citer start driy mulaa yeahhh . Macam biasa larhh kan aku bangun pukul 6.00 pagy kalau musim sekolah siapsiap smpai kul 6.30 aku gerak driy rumahh go to school yang tak berapa jauh driy rumahhh . Sampai jee sekolah aku terus gerak pegy bilik pengawas tawww . Ohh lupa pulakk nak tulis , hari niee kita orang pakai baju alala tradisional larhh konon kann . Aku pakai baju melayu aku yang berwarna merah menyala :) Okay back to storyy , aku terus tolong apa yang patut kann pagy tuy sebab semua orang mengelabah semacam jee tady . Pukul 7.30 cikgu semua kene berkumpul kat pagar sekolahh taww tapy cikgu sekolah aku niee manja skit nak kene jemput HAHA . Aku pun guna larhh suara yang lunak aku panggil dorang dalam bilik guru baru nak gerakk kalau takk HARAPAN ! Masa perarakan tuy aku ade jugakk tangkap berapa gambar , semua lawa dan ensemesem berlaka . HAHA tahun niee sekolah aku ade buat tema baju tawww . tema diee alala bollywood dan arab gituu :P 

Okayy lepas jee perarakan tuyy cikgu semua kene duduk kat dataran . Pastu start larhh majliss hari guru tuyy yang jady juruacara is akak zetyy ku sayang :) Diee cakap bapak laju kau tahuuu , HAHA msty gabara kan akak . Biasa larhh kan kalau ade hari guru mesty ade perutusan kan . After perutusan tuy ade penyerahan kain rentang yang dibuat oleh cikgu syazreen dan yang pegy mencari budak untuk tanda sain aku dan akak mimi yang meronda sekolahh . Penatt baiii timee tuyyy :) Okayy thenn upacara penyampaian hadiah driy kelab guru , pengawas , pss , prs sekolah :) Waktu tuy kelam kabut sangat sebab bgy hadiah tak teratur smpai cikgu pengawas kita orang mengamuk . Tapy alhamdulilah selesai jugakk majlis pagy tuyy .

After majlis pagy tuyy cikgu semua pgy makan kat bilik gerakan sebab ade jamuan sikit . Then aku dan geng geng aku sebok siap kan persiapan untuk sukan pulakkk . Sukan yang kita orang buat adalah explorace , sukaneka , bola baling untuk cikgu lelaki , futsal untuk cikgu perempuan . hebathebat jugakk cikgu sekolah aku maen kann jangan maen maen taww HAHA . Aku dengan pakai baju melayu lari sana lari sniy sebab nak siapkan keje tuyy korang tahuu . Kesian kat kawan-kawan aku sebab penat sngat kan , pastu tak ade air okayy untuk diminum hauss sangat timee tuyyy ! Nty aku apload gmabar cikguu aku okayyy :) Tunggu jelahhh HAHA

Lepas habis semuaa tuy ade pulakk acara kat foyer D , ade persembahan driy cikgu-cikgu kitaa orangg :0 Kelakar korang tahuu takkk , macam-macam gaya ade timee tuyy HAHA . Dalam pukul berapa tuyy kitaa orang boleyy balikk dahhh . Time balik tuy aku dpat jugakk makan satay 3 batang HAHA sedapsedapp . UHmm ituu jeelahh citerr nyaa yeee cukupcukup larhh tuy :) 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam