FOLLOWER

Sunday


Assalamualaikum Semua , Dah 2 hari saya tak update blogger kan sebab terlalu busy dengan persiapan hari guru nty dan exam pertengahan tahun yang tinggal lgy bape hari jee niee OMG . Sumpah penat sangat melayan karenah cikgu-cikgu zaman sekarang okayyy . Yelahh buat niee tak nak , buat niee pun tak nak kan . Apa-apa pun alhamdulilah Puan Hasliza ade bantu kita orang untuk buat game ntyyy okayy . So kepada cikgu semua kene masuk jugaa okayyy (!)

Okayy about saturday nothing happen to meee nak storymorry kat korangg larhh , sebab aku duduk rumahh jee tak keluar sangat sebab demam larhh :( But sekarang dah okayy sikit larhhh driy semalam kan . Mybee niee demam rindu someonee kowtt HAHA . Sape larhh orang tuy kannn ? Korangg  larhhh ecehhh . About saturday afternoon i gaduh dengan my special someonee okayy . So sadd that timee tapyy nak buat macam mane kan redhaa jelahhh :(

I'm Singlee again HAHA . Mesty korang hairan kan kenapa larhh aku niee sekejap couplee , sekejap clash kan . Aku sendiri tak tahu kenapa kan , haishh sekarang aku susah nak bgy comitmen dalam sesuatu hubungan sebab aku kuat cemburu , cepat bohsan :( Susah kan kalo hidup macam aku nieee :( About today , happy mother day to my mom . I realy lovee youuu :) 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam