FOLLOWER

Friday


OMG , Asal aku rindu sangat dengan kau ahhh ? Kenape dengan aku nieeee , asyik teringat kat diee jee ! Erghhhh past is past HILMI . Stop larhh aku dah tak larat nak rase macam niee setiap kali berhadapn dengan kau . Yeahhh kau suke kan aku rase macam niee , LIKE SHIT ! Ya allah tolong larhh aku sayang kan diee tapi die tahu takk apaa yang aku rase sekarang niee ? Terseksa sangat perasaan aku sekarang tahuu . Aku tak kuat untuk tempoh semuaa nieee , aku TAK KUATT !! kenape dengan aku niee , apa yang die ade sampai aku macam nieee . Sayanggg , i realy miss you . Aku nak sangat dengan kau tapi ........ aku rase takut sangat dan sampai aku jady mcam niee larhhh . Aku sanggup putuskan hubungan kita disebabkan bende bodoh actualy tak ade sebabkan kita clash ? aku yang nak sangat clash kan ? INGAT TAKKK , kau menages pasal aku byak kali kan JAHAT nyee aku . Aku tak pernah hargai kau kan , sekarang aku dah sedar betapa besar nyaa kasih sayang dan cinta kau kat aku dulu . Aku mengaku yang aku rase sunyi sangat bilaa tak ade kau di samping aku . Kau selalu buat aku ketawa cuma aku jee EGO sangat kan sampai tak fikir perasaan kau . Mybe nie balasan aku terhadap kau kan , PADAN MUKA AKU KANNN ! Arghhhhh ,  sekarang kau dah ade yang baru . Secara jujur nyaa aku rase agak cemburu bilaa kau dah ade someone yang kau sayang tapi aku happy sngat kau dah tak sedeh-sedeh dalm kelas lgyy . Lagy pun kau dah ade member baru yg buat kau happy kann ? Betul takkk ... Aku harap mamat tuy akan jage kau elok-elok . Mybe lepas niee kita tak akan seperti dulu Itu janji aku pada kau . Mybe kita akan contact dalm handphone sahaja . Ini demi kebaikan kau dan aku jugaa =='

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam