FOLLOWER

Monday



Miss Someone :(

Uhh hari ini sehari die tak ade dalam kelas , bohsan gilee tak ade dieee (!) Kalo takk tuy ade jee nak borak dengan aku kan ==' Actualy die tak ade sebab die pgy kem sentuhan rohani . Bunyi kem tuy nmpak mcam budak jahat punyer jee kan HAHA memang betul pun tapy die tak jahat okeyy cuma die jee mengedik nak pegy sane sebab malas nak belajar . Dah larh 3 hari dir tak ade baii SUMPAH bohsan gileee . Macam tdy aku tercari-cari jee dieee , then rase rindu yang amat pulakk kat diee kan . Kalau korang nak tahu aku kat dalam kelas tak ade larh selalu sangat tegur die after kita orang clash hari tuy cuma tegur-tegur macam tuy jee tak serapat dulu larhh kan . Tapy bilee aku tak nampak sehari aku jady tak tentu hala tahu takk :( Walaupun aku jumpee kejap jeee tady . Uhmmm mokk haty-haty taw kat sanee , hehe ! Sumpah rindu weyhhh , rase macam nak pegy jee kem tuy tahu takkk . Cikgu kalo saya nak pegy esowk boleyyy ? pegy kejap pun jady larhh kan driy tak jumpe langsung . Apa larhh yang die buat sekarang kan ? Uhmm entah kurus kee dah sekarang haha macam larh die gemuk sangat kann :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam