FOLLOWER

Saturday



Missing you ? Kepada sesiapa yang tak tahu meh ceq bagy tahu , Maksud die ialah 'kehilangan kamu' eceh , jdy cikgu bahasa inggeris pulak aku tiba-tiba . Entah betul ke tidak kan , haha ! Sebernarnya aku nak story pasal kawan bestie aku kat sekolah . Dulu aku ade rapat dengan seorang mamat nie , mane ada aku mesty ade die . Tapy after kita orang naek fom 4 die pindah sekolah . Betapa bohsan nya hidup aku kat sekolah tak ade diee kan , yelah kalo ade diee aku rajin sikit buat keje dalam kelas kalo tak HAMPEH nak buat . Sekarang aku dah okey sikit sebab dah biasa tak ade die , kalo ade die pun kadang-kadang geram gak dengan diee . Yelah ade jee nak tunjuk hebat ! Saket gilee haty aku bila dengar story diee , tapy aku dengar jelahh nak buat macam mane kan ! haha :) Mohd Norhakim bila kau nak balik nilai arh cibek ? Aku bohsan laa tak ade kau ngek ! Tak ade sapa nak gaduh dengan aku dlam kelas , tak ade sapa nak lepak dengan aku waktu ktuk orang ! haha . Semua member aku dah pindah sekolah , ramai gak laa yang pindah ! Nasib baik ade HAFIZUL , AQILA , MIMI , ZETTY , IDA ! yelahh dorang niee je yang agak rapat dengan aku . Dah kate team pengawas kan , mesty laaa semua pengawas sekolah . Ahhh ! story pasal pengawas , aku ade jawatan taw kat sekolah . sebagai ketua unit keselamatan dan kehadiran . Sape yang selalu datang lambat comform kau jumpe aku punyer , haha ! Muka aku selalu ade kat pagar besar setiap hari persekolahan . Keje aku tengok anak-anak buah aku buat keje , eceh anak buah ! haha , pastu tunggu budak-budak vip dtng skolah . Ade yang okey , ade yang keret ! Macam-macam peragai aku jumpe waktu bertugas . Kelakar pun ade gak kadang-kadang . Kalo bab kene anti niee , aku tak berapa kisah sangat  laa . Nak benci-benci , tak nak benci GOOD :) haha senang storykan . Ramai shakap aku sombong dalam sekolah ? OMG ! mane add , skit pun aku tak sombong weyh ! Dah korang tak tegur aku mane aku nak tegur korang . Aku tegur mane yang aku kenal jelah kan , so sape-sape yang rase nak tegur , tegur jelah lepas niee yee . Aku tak makan orang jangan risau ye :) Kalo dah tegur kene tahan la dengan peragai aku yang gila-gila nie . Sebab aku tak suke diam-diam , bad mood niee ! Tapy kalo aku bad mood jangan buat hal pulak yee :) hehe .

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam