FOLLOWER

Wednesday

KAMI YANG SELALU BERGURAU SENDA






Huhu , Aku rinduu pulakk nak lepak dengan dorang nieee ! 
SUMPAH weyhhh :(
 Aku start kawan dengan dorang mase akhir tahun fom 3 laaa .
 kitaa orang tak sebayaaa , ade berapaa orang jee yang same dengan aku yang laen semua fom 5 :)
 Aku sukaa lepak dengan dorang sebab dorang nieee kelakar , sengal-sengal :)
 Kiraa sekepala dengan aku laaa , dorang caring satu sama laen .
 Baru-baru niee kita orang sambut befday AQILA :)
 Ahhh , qilaa nieee kalo tak gaduh dengan aku sehari tak sah laaaa , haha !
 HAFIZUL pulakkk diee niee kiraa orang penyelesaian masalah kalo kita orang gaduhh , yelaa sebab fond diee tak pernah kosong dengan topap :)heee 
, Akak zetty , pulakkk diee nieee lemah lembut skitt , diee selalu simpan perasaan dieee . Tapi diee amik berat tentang kawan-kawan dieee :)
 Akak mimi pulakkk , dieee dulu akak aku , tpy skunk tak tahu laa macam maneee ! 
Syahidaaa , pulakk diee niee orang diee tak pernah lekang dengan gelak ketawa , adee jee yang diee nax ketawaa ! 
Last kali AIN , dulu kita orang rapat yang amat , tapi disebabkan satu SEBAB langsung tak bertegur . esheshh !




Kita orang selalu buat aktiviti bersama !

MISS ALWAYS :) 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam