FOLLOWER

Friday



 Pada 22/03/2011 tarikh yang paling aku tak berapa suka laa . Sebab aku dah luka kan haty seseorang yang sangat mencintai aku . Aku tak tahu kenapa die sayang sangat dengan aku ? Aku hanya seorang lelaki biasa , tak setampan lelaki laen . Aku ase aku buat keputusan yang perlu aku buat kerana aku rase kita lebih selesa sebagai seorang kawan . Kau perasaan tak sejak aku couple dengan kau aku jdy tak tegur , gurau-gurau dengan kau . Aku lebih lepak dengan member aku kat belakang kelas ? Perasaan kan , disebabkan itulaa aku rase ini adalah keputusan yang terbaek . Aku tahu kau kecewa sangat apa yang aku mintak kan ? Tapy itulah yang terbaek untuk kau . Suhaila , Aini ade citer kat aku yang kau menanges dalam kelas waktu aku tak ade . kenapa kau membazirkan air mata kau untuk seorang lelaki yang tak menghargai kau sebagai seorang yang paling penting dalam hidup die ? Malah die permaenkan kau dengan kata-kata . After aku bgy surat kat kau , kita langsung tak bertegur sapa . Kalo kau perasaan aku selalu pandang kau time dalam kelas , sebab aku rase sebersalah sangat . Aku nak tegur kau tapy EGO aku menguasai diri aku time tuy . Aku marah-marah kau , sah kan itu semua bermula driy aku sendiri . Time dah balik sekolah pulak kau call aku bnyak kali , aku tak angkat-angkat smpai kau mintak tolong suhaila pujuk aku suruh angkat call kau . Aku pun angkat laaa , tapy aku layan tak layan je kan , BETAPA kejam nye aku time tuy . Aku dengr suara kau menanges time tuy , after kau letak fond aku terpikir kenapa aku sangup buat kau macam tuy . Keesokan harinya kau tak datang sekolah , aku tercari-cari kau time dalam kelas . tapy kau tak datang sebab kau demam kan ? Yelah menanges banyak sangat . Kau tahu tak betapa rindu nya aku kat kau ? Aku nak text kau tapy EGO aku kuat  ! Aku tak tahu napa aku jdy mcam nie , aku tak berani nak berhadapan dengan kau . Kau tulis macam-macam pasal aku kat blog kau , aku rase sedih sngat time bace isi dlm blog kau dengan lagunyaa PERHH , jatuh gak laa air mata aku ! Aku rase cemburu gak tady time tengok gmbar-gmbar kau dengan bf kau yg skunk , yelah die sangup korban kan nyawa die untuk kau time kau balik taiping hari tukan ? Lagy pun mamat nie dah lame suka kat kau smpai dorang bergaduh pasal kau . After kita kua makmal kau mcam dah tak nak je layan aku :( Sedih gilaa kowtt , aku tak tahu napa kau jdy mcam tuy tdy . Aku tnye kau marah tak , kau jawap tak kan ? Selaluya kau ade jee duk lepak dengan aku , tapy kau lepak dengan member kau . Aku tak marah tapy aku rse pelik dan sunyi tanpa kau kat sisi aku ! Pastu aku ade dengar yang kau ckap pasal bf kau kat budak-budak tuy . Panas gila haty aku weyhh , that y laa aku selalu kua kelas tdy . Balik pun aku cari kau  , aku tak jumpe kau langsung . Then kau tak text satu apa pun kat aku . Aku tertunggu kau text aku tahu takk ? Aku akui pada kau yang aku rase kehilangan kau . Sekarang aku menyesal dengan apa yang aku buat dengan kau . Aku sayangkan kau , aku cintakan kau . Aku sangup derita demi kau , aku harap sangat mamat tuy dapat bahagiakan kau . AMIN :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam